نابودی هزار و 900 کیلو مواد غذایی فاسد در کیش

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم کردن یک هزار و 980 کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 26 February 2017
به گزارش تابناک کیش: مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از کشف و معدوم کردن یک هزار و 980 کیلو مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در جزیره کیش خبر داد. مرکز توسعه سلامت کیش ،خلیل علیرضایی گفت : بازرسان بهداشت محیط این مرکز در بازدیدهای به عمل آمده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به جمع آوری این مواد فاسد و تاریخ گذشته شدند.
وی افزود: در این بازدید ها که از مراکزی همچون رستوران ها و مراکز توزیع مواد غذایی صورت گرفت بهداشت فردی و محیط کار نیز مورد بررسی و نظارت قرار گرفت .

مسئول بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت از مردم خواست تا در هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه و از مصرف مواد تاریخ گذشته به جد خودداری کنند .

وی گفت: 689 مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایشی بهداشتی ، پنج مورد معرفی به دادگاه ، 28نمونه برداری از مواد غذایی، 14مورد نمونه برداری میکروبی و هفت مورد نمونه برداری شیمیایی از آب آشامیدنی ، 14نمونه برداری از نان ،صدور یک هزار و 114کارت بهداشتی، 2 مورد رسیدگی به شکایات مردمی از شاخص ترین فعالیت های انجام شده این مرکز در بهمن ماه امسال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار