سپاه کوچک‌ترین باجی به دشمنان نمی‌دهد/‌غربی‌ها ‌نیاز مبرم به مذاکره دارند‌

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت و صلابت سپاه تزلزل در جبهه استکبار و قدرت حقیقی در پاسداری از کیان اسلامی را به‌وجود آورده است.
کد خبر: ۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 23 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد توحیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد:‌ با درایت و هوشمندی امام راحل در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران به عنوان نیروی ارزشی شکل گرفت و این نیرو به عنوان قدرت مستحکم نظام اسلامی در این سه دهه توانسته است تمام ترفندها و کید دشمن را خنثی کند.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه توان نیروهای مسلح خود به‌ویژه سپاه قدرتمند و تنومند توانسته است اهداف خود را به جد پیگیری کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در حاکمیت ارزشی و مقتدر خود به هیچ دشمنی باجی نداده و قطعا از این به بعد نیز باج نخواهد داد.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تهدیدها، توطئه‌ها و برنامه‌های متعدد نظام استکباری برای سرنگونی و به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران در این سه دهه نشان دادند که قادر به ایستادن روی پای خود هستند و امروز این غربی‌ها هستند که نیاز مبرم به ارتباط برقرار کردن با جمهوری اسلامی ایران را دارند.

توحیدی بیان کرد: ما اگر در مذاکرات 1+5 تمام صلابت و قدرتمان را نشان داده و کوچکترین باجی را به استکبار نمی‌دهیم به خاطر این هیبت و شاکله قدرت ارزشی است که هیچ‌وقت از این عرصه و جبهه توانمندی عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

این مسئول با تبریک ولادت امام حسین (ع) به عنوان بزرگ پرچمدار و الگوی پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از حریم ارزش‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: پاسداران ما به معنای واقعی وارثان معنوی امام حسین (ع) و مکتب همیشه درخشان عاشورا هستند.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از امام حسین (ع) به عنوان جامع فضایل و کامل‌ترین شخصیت مدافع ارزش‌های الهی و اسلامی یاد کرد و ادامه داد: سپاهیان ما امروز افتخار می‌کنند که در همه جبهه‌ها پیرو و مرید امامی هستند که در کربلا و در سخت‌ترین شرایط اجازه نداد حق و حقیقت به ورطه فراموشی سپرده شود.

توحیدی تصریح کرد: از آنجایی که ارزش‌های این انقلاب نشات گرفته از پیام خونین امام حسین (ع) و عاشورا است و سیره پاسداران ما نیز سیره مولایشان امام حسین (ع) است قطعا با طهارت نفس و توان مضاعف در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر و مهیا هستند.

وی ولایت‌مداری همراه با عشق به معنویت و شجاعت و صلابت بی‌نظیر را در دفاع از انقلاب اسلامی برجستگی سپاهیان برشمرد و افزود: این روحیه همچنان در بسیج و سپاه وجود داشته و نمایان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود همچنین فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و عنوان کرد: همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند این فتح یک ظفر و پیروزی عادی نبود بلکه با قدرت و صلابت امت اسلامی و ایمان و جهاد حقیقی شکل گرفت که نتیجه آن عزت و عظمت این مرز و بوم بود.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار