قائم‌مقام دفتر انتشارات وزارت آموزش و پرورش:

قزوین کاندیدای میزبانی هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی شد

قائم‌مقام دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به توانمندی استان قزوین در برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌های استانی و کشوری، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی را به این استان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بدیعی در مراسم اختتامیه چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که در تالار شهر الوند برگزار شد، بر سیاست برون‌سپاری فعالیت‌های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تأکید کرد و گفت: با توجه به توانمندی استان قزوین در برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌های استانی و کشوری، در نظر داریم مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی را به این استان واگذار کنیم.

وی استفاده از رسانه‌های مختلف و فناوری‌های نوین آموزشی را مهم‌ترین عامل ایجاد نشاط در کلاس دانست و خاطر‌نشان کرد: یکی از سیاست‌های سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری‌های نوین و امکانات کلاس‌های هوشمند، تولید محتوای آموزشی مناسب و مورد نیاز دانش‌آموزان است.

قائم‌مقام دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد: با حضور پررنگ معلمان و فرهنگیان بتوانیم بخش عمده‌ای از نیاز کشور در حوزه محتوای الکترونیکی را تأمین کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار