آغاز طرح ويژه جمع‌آوري متكديان در سطح شهر

انواع و اقسام تكدي‌گري در شهر انجام مي‌شود و ورود متكديان از شهرهاي اطراف صورت مي‌گيرد كه اين امر مشكل تكدي‌گري را در قم افزايش مي‌دهد و ضرورت مقابله با اين معضل امري اجتناب ناپذير است.
کد خبر: ۳۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 21 May 2015
به گزارش تابناک قم، مدير كل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم از آغاز طرح ويژه جمع‌آوري متكديان در سطح شهر خبر داد.

عليرضا عسگري با اشاره به طرح جمع‌آوري متكديان اظهار كرد: علاوه بر جمع آوري مستمر و روزانه با توجه به فرارسيدن اعياد شعبانيه به صورت مستمر در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران و بوستانهاي بزرگ سطح شهر گشت ويژه داريم.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم عنوان كرد: در طول شبانه روز بصورت ۲۴ساعته با همكاري نيروي انتظامي به جمع اوري متكديان اقدام ميكنيم.

وي با اشاره به جمع اوري متكديان در چند روز اخير يادآور شد: شب گذشته حدود ۲۰متكدي مرد در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) جمع آوري شدند.

عسگري تصريح كرد: اين طرح امشب در اطراف مسجد مقدس جمكران و فردا شب در بوستانهاي سطح شهر ادامه ميابد.

مديركل پيشگيري و رفع تخلفات شهري شهرداري قم با بيان اينكه قم شهري زائرپذير است و زائران فراواني در طول سال به اين شهر سفر مي‌كنند خاطرنشان كرد: انواع و اقسام تكدي‌گري در شهر انجام مي‌شود و ورود متكديان از شهرهاي اطراف صورت مي‌گيرد كه اين امر مشكل تكدي‌گري را در قم افزايش مي‌دهد و ضرورت مقابله با اين معضل امري اجتناب ناپذير است.

وي خاطرنشان كرد: جمع آوري كودكان كار زير ۱۵سال با همكاري سازمان بهزيستي و نيروي انتظامي از ديگر طرحهايي است كه در دستور كار شهرداري قم قرار دارد و از  روز شنبه  دوم خرداد ۹۴ آغاز مي‌شود.

وي يادآور شد: همشهريان مي‌توانند براي اطلاع‌رساني در زمينه جمع‌آوري متكديان در منطقه خاص با شماره ۱۳۷ شهرداري قم تماس حاصل كنند تا اقدام لازم صورت گيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار