حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:

28 طرح با اعتباری بالغ بر30میلیارد ریال دهه فجر در روانسر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار روانسر گفت:بمناسبت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان روانسر 28 طرح عمرانی ،خدماتی و کشاورزی با اعتبار30میلیاردو655میلیون ریال و اشتغالزایی 17 نفرافتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 31 January 2017
حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در بخش کشاورزی اجرای 11 طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 63 هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار پنج میلیارد و 125 میلیون ریال و اشتغالزایی 13 نفر و بهره برداری از طرح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای در روستای خرم آباد علیا با اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون ریال و اشتغالزایی سه  نفر افتتاح می شود.
فرماندار روانسر خاطر نشان کرد: ساختمان جدید شهرداری روانسر با اعتبار 11 میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره بردرای از  طرح پارک ساحلی سراب روانسر در راستای ساماندهی پایین با اعتبار 7 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح است. 
وی تصریح کرد: از 8 طرح عمران روستایی شامل جدول گذاری و سنگ فرش معابر روستای زالوآب، جدول گذاری و بهسازی معابر روستای حسن آباد، طرح هدایت و دفع آب های سطحی روستای قلعه زکریا ، بهسازی معابر، هدایت و دفع آبهای سطحی و بازسازی و مرمت کتابخانه روستای قوری قلعه ، احداث پل و زمین فوتبال در روستای ده لیلی با اعتبار 2 میلیارد و 60 میلیون ریال ، 5 واحد مسکونی جهت اسکان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با اعتبار  950 میلیون ریال و  طرح آبخیزداری حوزه کلاوه فتتاح و به بهره برداری می رسند نام برد.
فرماندار روانسر در پایان گفت: کلنگ  زنی واجرای دو طرح هادی روستایی در روستاهای کانی شریف و چیلانه علیا با 2 میلیارد و 550 میلیون ریال و ایجاد فضای بازی ویژه کودکان در روستاهای دولت آباد و صادق آباد از طرح های دیگر این شهرستان در این ایام خواهد بود.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار