ورزش نابینایان و کم بینایان بخاطر شرایط خاص مورد توجه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش در میان نابینایان و کم بینایان به دلیل شرایط خاص مورد توجه است تا با برنامه ریزی و تلاش شرایط بهتری برای فعالیت های ورزشی این قشر از جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۳۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 17 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در مجمع انتخاباتی هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان یزد افزود: توجه به ورزش و تشویق به فعالیت در رشته های مختلف و سرمایه‌ گذاری برای نسل جوان باید در اولویت هیات نابینایان و کم بینایان استان باشد تا شاهد حضور و افتخارآفرینی این عده در میادین مختلف باشیم.
وی ادامه داد: بر برگزاری مجامع هیات های ورزشی در طول سال است و انتظار از هیات نابینایان و کم بینایان استان است تا مجمع سالیانه هیات را دو بار در سال برگزار و با همفکری و همدلی اعضاء برنامه ریزی های خوب و مثبت انجام و اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: تاکنون برای ورزش نابینایان و کم بینایان استان در سال های اخیر کارهای خوبی انجام گرفته و امیدواریم با همکاری و همدلی شاهد ارتقای برنامه ها باشیم.
شریعتی گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در ورزش نابینایان و کم بینایان استان یزد وجود دارد که با فعالیت های مستمر و تلاش بیشتر در سطح کشور و رقابت های مختلف موفق خواهند بود.
در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان یزد برگزار شد حسین دشتی با 13 رای اعضا به عنوان رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان برای مدت چهار سال انتخاب شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار