فرماندار پاوه: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است

فرماندار پاوه، آموزش و پرورش را اساس و زیربنای جامعه دانست و گفت: توجه به آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه جامعه است.
کد خبر: ۳۵۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، پرویز ایده پور روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: توجه به آموزش و پرورش و معلمان به عنوان تأثیرگذارترین افراد بر جامعه و افکار عمومی، باعث تربیت بهتر دانش آموزان و ساختن آینده جامعه می شود. 
وی ریشه بیکاری در کشور را ناشی از عدم آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان دانست و گفت: تا به این مهم توجه نشود روز به روز شاهد افزایش بیکاران در کشور خواهیم بود. 
وی افزود: توجه به معلمان و معیشت آنان موجب تمرکز این عزیزان بر آموزش و تربیت درست و علمی دانش آموزان شده و دانش آموزان ما با اتمام تحصیلات بلاتکلیف نشده و به جرگه بیکاران کشور نخواهند پیوست.
ایده پور، با اظهار خرسندی از برگزاری آیین های تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور گفت: ما در این مراسم از 10 تا 20 درصد پذیرفته شدگان تجلیل می کنیم اما نمی پرسیم که چرا 80 تا 90 درصد شرکت کنندگان پذیرفته نشدند و وضعیت آنان چه می شود و این نقص بزرگی است که هیچ گاه برای رفع و درمان آن تلاشی نشده است. 
در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش پاوه، گزارش از آخرین وضعیت آموزشی، پرورشی و فضاهای آموزشی را ارایه کرد و گفت: در تعدادی از مدارس شهر مشکلات حقوقی و ملکی داریم که نیازمند همراهی و مساعدت ادارات برای رفع مشکلات آنها هستیم.
مختار برزگرد فر، به موفقیت های این مدیریت در زمینه سوادآموزی اشاره کرد و گفت: شهرستان با 98 و چهار دهم درصد نرخ باسوادی در استان رتبه استان کرمانشاه را بخود اختصاص داده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار