دستگیری 13 شکارچی متخلف در قزوین

13 نفر شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک و بوئین‌زهرا دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 25 December 2016
سیاوش شمسی‌پور، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک از قزوین، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در استان قزوین در حین عملیات گشت، کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در سطح استان، موفق شدند 13 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کنند.
وی افزود: به همراه این شکارچیان با سه قبضه اسلحه، یک قبضه اسلحه قاچاق ، لاشه یک راس کل وحشی ،یک عدد چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی در حوزه قزوین ، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق در بوئین زهرا، دو قبضه اسلحه متعلق به غیر، دو قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک در حوزه آبیک و یک قبضه اسلحه و یک قطعه کبک کشف شده است.
شمسی‌پور بیان کرد: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم ، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارائه شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار