مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان:

عزتمندی ایران اسلامی در گرو جانفشانی ایثارگران است

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: عزتمندی ایران اسلامی در گرو جانفشانی ایثارگران است.
کد خبر: ۳۴۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 21 December 2016
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: عزتمندی ایران اسلامی در گرو جانفشانی ایثارگران است.

علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان از دیدار جمعی از ایثارگران شهرستان مینودشت با حضور پرسنل بنیاد و در راستای تکریم اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان خبر داد.

فاضلی مدیر کل بنیاد استان گلستان گفت: ریختن خون جوانان در دوران شاه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و این استقلال و پیروزی که با مزاج برخی از کشور های غربی خوش نیامد، آنان را در صدد فشار های همه جانبه ای علیه ایران ترغیب نمود تا از جریان رشد انقلاب سلامی جلوگیری نموده و نگذارند که این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی ضمن بیان نقش هدایت و معمار گری امام راحل در آن دوران اظهار داشت: در ابتدای سال های نخستین انقلاب با تحریم های و فشار های کشور های غربی علیه ایران و از سوی دیگر تقویت قوای نظامی صدام جهت شکل گیری جنگ نا برابر بر علیه مردم ایران ، عامل بر این شد که جوان ، پیر و حتی زنان برای دفاع از حریم ناموس و خاک خود قدم بردارند.

وی با اشاره به ریختن خون پاک شهدا بر زمین گفت: در این بین عزیزانی نیز به فیض عزیم جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و باعث شدند امروز ایران اسلامی با جان فشانی آنان دارای عزت و جایگاهی متفاوت در منطقه و در جهان باشد.

وی خاطر نشان کرد: افتخاری بس عظیم برای پرسنل بنیاد است که به چنین عزیزانی خدمت می نماییم.

در این دیدارها از خانوادهای جانباز 70درصد اسفند قره چماقلو ، جانباز و آزاده70درصد امیر تقی خانلو ، جانبازو آزاده 50درصد عیسی نامجو ، جانباز 40درصد علی نقی فارسیانی و مریم میلانی فرزند شهید فقیر محمد میلانی با حضور علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد استان گلستان ، خسروی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، تمرتاش رییس بنیاد شهرستان مینودشت ، مهاجر موسوی رییس حراست و پرسنل بنیاد با اهدا ء قرآن نفیس و هدیه نقدی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار