استاندار گیلان خبر داد: رتبه نخست گیلان در ایجاد فضای بهبود کسب‌وکار در کشور!

تابناک / استاندار گیلان از کسب رتبه نخست در ایجاد فضای بهبود کسب‌وکار در مدت سه سال گذشته توسط این استان در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 03 November 2016
تابناک / استاندار گیلان از کسب رتبه نخست در ایجاد فضای بهبود کسب‌وکار در مدت سه سال گذشته توسط این استان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در مراسم واگذاری یک‌هزار سند رایگان به مردم واجارگاه با اشاره به اجرای طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس اظهار کرد: در دهه‌های گذشته ایران با تولید 300 تن خاویار رتبه نخست تولید خاویار را در جهان داشت و امروز نسبت به گذشته تولید خاویار به یک‌سوم کاهش پیدا کرده است.

وی به برنامه‌ریزی برای افزایش پرورش ماهیان خاویاری به میزان 350 تن در کشور اشاره کرد و افزود: طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس در راستای ایجاد اشتغال پایدار اجرایی می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه تسهیلات دارای یارانه به طرح‌های اشتغالزایی کوچک روستایی از طریق بانک سینا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: امسال در مرحله نخست 20 میلیارد تومان به طرح‌های اشتغالزایی کوچک روستایی گیلان اختصاص داده شده است.

نجفی از کسب رتبه نخست گیلان در فضای ایجاد کسب و کار در مدت سه سال گذشته در این استان خبر داد و بیان کرد: موفقیت مذکور مرهون تلاش مردم و مسؤولان است.

وی در ادامه به 13 آبان و وقایع تاریخی در این روز اشاره کرد و گفت: در روز 13 آبان سه واقعه تبعید امام (ره) به ترکیه در سال 43، شهادت جمعی از دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 اتفاق افتاده است.

استاندار گیلان با تأکید بر حضور گسترده مردم در راستای پشتیبانی مقتدرانه از نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، متذکر شد: حضور تمام اقشار مردم به شکوه راهپیمایی 13 آبان اضافه می‌کند.

در مراسم مذکور یک‌هزار سند رایگان به مساحت 30 هکتار و به ارزش بیش از 40 میلیارد تومان توسط محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مردم واجارگاه در بخش کلاچای واگذار شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار