مشکلات معیشتی معلمان رفع شود

کد خبر: ۳۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 05 May 2015
امام جمعه بابل گفت: مشکلات معیشتی معلمان به‎واسطه زحماتی که متحمل می‌شوند شایسته است رفع شود.
حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با فارس با تبریک بزرگداشت هفته معلم، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری 12 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز معلم شایسته است به جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه ارج نهیم و به پاس زحماتی که معلمان عزیز در طول تاریخ برای انسان‌ها کشیدند از این قشر زحمتکش تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید امروز به توفیقاتی که در عرصه‌های علمی کشور به‌دست می‌آید توجه کنیم، افزود: باید توجه کنیم چه دست‌هایی برای ایجاد این توانمندی زحمت کشیدند و بستر و زمینه لازم را فراهم کردند، این مهم‌ترین موضوعی است که شایسته است مورد توجه جامعه و آحاد افراد قرار گیرد و از همه کسانی که در زمینه علمی و فرهنگی تلاش کردند حق‌شناسی کنند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: معلمان دلسوزانه وارد عرصه تعلیم شده و با انگیزه الهی، معنوی و فرهنگی سر کلاس درس حاضر می‌شوند.

وی یادآور شد: معلمان زحمات وافری در مسئله تعلیم چه در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی متحمل می‌شوند، بخشی از رشد و شکوفایی علمی که در کشور ما به‎دست آمده است، در سایه زحمات اساتید گرانقدر است.

​امام جمعه بابل به مشکلات معیشتی معلمان اشاره کرد و ادامه داد: به‎واسطه زحماتی که معلمان متحمل می‌شوند شایسته است، مشکلات معیشتی آنها رفع شود.

روحانی خاطرنشان کرد: با ظرفیت‌ها و تجربیات به‌دست آمده وضع و شرایط امروز معلمان چندان مطلوب نیست لذا انتظار می‌رود برای ارتقای وضع موجود تلاش کنیم.

امام جمعه بابل گفت: پایین آمدن سن اعتیاد، آلودگی‌های اخلاقی، نظارت جدی نداشتن بر آموزش، افت تحصیلی در مقاطع امری  نگران‌کننده است که لازم است مدیر آموزش و پرورش نظارت جدی‌تری بر مسائل داشته باشد تا به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار