برگزاری یادواره 52 شهید اردستان

تابناک: یادواره 52 شهید اردستان شامگاه پنجشنبه طی آیینی در اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل ایرنا، استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: مذاکرات هسته ای رویارویی سیاسی ایران با شش کشور بزرگ جهان است.

حجت الاسلام سید «ابراهیم هاشمیان» اظهار داشت: با توجه به حساسیت مذاکرات هسته ای می طلبد با هوشیاری و مدیریت آن را به نفع کشور تمام کنیم.

وی افزود: امروز سنگرهای ما از مرزهای کشور خارج شده و به سوریه، لبنان و عراق رسیده و مدیریت آن در دست رهبر معظم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط به گونه ای شده که رژیم صهیونیستی از ایران واهمه دارد، از این رو مترصد ضربه زدن به ایران اسلامی است.

هاشمیان تصریح کرد: اگر داعش و تکفیری ها مورد حمایت استکبار و اسراییل و برخی سران کشورهای اسلامی در منطقه قدرت پیدا کنند، به هیچ مسلمانی رحم نخواهند کرد و همه نوع خباثت و جنایت را انجام خواهند داد، همانگونه که خلبان اردنی را زنده آتش زدند.

وی با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهبری های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، امروز کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ترفندهای دشمن برای منحرف کردن جوانان کشور گفت: استکبار بدنبال سست کردن اعتقادات دینی و مذهبی جوانان ما از طریق فضای مجازی است.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما با شهدا زندگی می کنیم و شهادت در سبد زندگی و دین ما قرار دارد و هر چه داریم از برکت خون مطهر شهداست.

شهرستان اردستان با حدود 45 هزار نفر جمعیت، 323 شهید تقدیم اسلام کرده و در فاصله 110 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار