مردم خوراک سالم می خواهند

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه داشتن مواد غذایی دامی سالم حق مردم جامعه است، افزود: مردم دغدغه سلامت محصولات غذایی دارند.
کد خبر: ۳۰۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 05 October 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد مهدی قاسمی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز دامپزشک گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه، مردم ما دغدغه سلامت محصولات مورد استفاده را دارند و باید راهکارهایی را مسئولان برای کم کردن این دغدغه داشته باشند و قسمت اعظم این راهکارها را می توان پیشگیری، رعایت شرایط بهداشتی در عرصه دامپروری ها و شیوه نگهداری دامها ذکر کرد تا بتوانیم با کمترین هزینه جامعه ای سالمتر داشته باشیم و به سمت تولید محصولات ارگانیک حرکت کنیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، بحث بومی گرایی و صادرات نیازمند محکم کردن پایه های صادرات است و محصولاتی تولید کنیم که امکان صادرات را داشته باشد. این هدف دو منظوره است هم غذای مردم غذای سالمی خواهد بود و هم برای محصولاتمان بازار پیدا خواهیم کرد.

قاسمی تاکید کرد: با توجه به بیماریهای مختلف موجود و گسترش جوامع شهری و رعایت بهداشت توسط مردم، اهمیت بیشتر وجود دامپزشک و عملکرد آنها پررنگتر می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس تشریح کرد: با توجه به هدف  اقتصادی حال حاضر کشور مبنی بر  تولید محصول صادراتی، باید رویکردمان را تغییر داده که بتوانیم تولیدات صادراتی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار