نظر شما درباره این تصاویر چیست؟

این تصاویر را خبرنگارما از یکی از پارک های اردبیل ثبت کرده که قضاوت را در این باره به مخاطبان محترم وامی گذاریم.
کد خبر: ۳۰۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 30 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، پارک ها و فضای سبز در شهرها علاوه بر کارکردهای بیشمار زیست محیطی و ... از منظر تفریحی،بهداشتی،ارتباطی و آموزشی نیز دارای اهمیت هستند، اما هستند کسانی که بدون توجه به حقوق دیگران و با انجام رفتارهای زشت، قانون‌گریزی را به معنای واقعی کلمه در منظر دیگران به نمایش می گذارند.
 
متاسفانه با وجود تلاش های زیاد برای فرهنگ سازی و آموزش شهروندی، با رفتارهایی چون رها کردن زباله در کوچه ها و خیابان ها و سایر اقداماتی از این قبیل در شهر اردبیل مواجه هستیم که چهره شهر را زشت کرده و خاطره  بدی را برای مسافران و گردشگران از مردمان این شهر برجای می گذارد.
 
این تصاویر را خبرنگار تابناک اردبیل از یکی از پارک های اردبیل ثبت کرده که قضاوت را در این باره به مخاطبان محترم وامی گذاریم.
 
 
 
 
 
 
جالب این که در یک قدمی فردی که تخمه خورده و پوست اش را در زمین ریخته است، سطل آشغالی تعبیه شده است اما این که چرا برخی ها دست به چنین رفتارهایی می زنند نیازمند آسیب شناسی است که امیدواریم مسئولان امر همچنان تلاش خود را برای اصلاح این امور ادامه دهند.
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
بله
یه عده برایشان مهم نیست ، فقط خودشان و خونه خودشان تمیز باشد بقیه مهم نیست براشون
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
بنده به عنوان یک شهروند اردبیلی وقتی کم کاری های مسعولان استانم رو میبینم و هر روز خبر پشت خبر که فلان شخص اختلاص کرد و فلان شخص حق مردم رو ضایع کرد دوست دارم تمام شهر رو پر از اشغال کنم تا همه بدونن که چه کسانی پشت میز ریاست نشستن قبول کنید که وقتی حرف کم کاری و اختلاص مسعولان به گوش میرسه مردم عقده ای میشن ربطی هم به فرهنگ سازی نداره مسعولان یک قدم برای مردم حرکتی کنه مردم صد قدم میان جلو ثابت هم شده پس بجای اینکه عکس صندلی و تخمه بذارید عکس اون کوچه و خیابان های که به همت شهرداری خراب شده و درست نمیشه رو بذارید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
همه ما بارها این کار را انجام دادیم و چه بهتر که این تصویر نشان داده شد ضمن تشکربنظرم باید از خود و خانواده خود فرهنگ سازی را شروع کنیم بنده به نوبه خود ضمن عذر خواهی قول میدهم چنین کاری و مشابه آن راانجام ندهم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار