دولت تدبیر و امید 40 سال کشور را جلو انداخت!

معاون پارلمانی رئیس جمهور:اگر تدبیر ، درایت و مدیریت نبود، ماباید 40سال طول می کشید که فقط به اتمام و تکمیل طرح های ناتمام می پرداختیم.
کد خبر: ۲۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 30 April 2015
حجت الاسلام مجید انصاری در شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت که روز چهارشنبه به استان فارس آغاز شد ، به نمایندگی از هیات دولت در جمع مردم شهرستان داراب بیان داشت:دوران جنجال ها و پرخاش ها سپری شده است.

وی ادامه داد:هم اینک روابط داخلی وخارجی ما رو به بهبود است و سرمایه گذاران خارجی درحال عزیمت به ایران هستند و گام های بلندی در این زمینه درحال برداشته شدن است و نتایج خوبی هم درپی دارد.

انصاری بیان کرد:در طول مدت خدمت دولت تدبیر و امید، رشد اقتصادی کشور به مثبت دو رسیده است و این درحالی است که تا قبل از فعالیت دولت یازدهم ، این میزان منفی پنج تا هشت بود .

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد:همچنین دولت یازدهم وارث هزاران طرح و پروژه نیمه تمام بودکه از سال های قبل برجا مانده بود و برای تکمیل آنها به چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.

انصاری اظهار کرد: اگر تدبیر ، درایت و مدیریت نبود، ماباید 40سال طول می کشید که فقط به اتمام و تکمیل طرح های ناتمام می پرداختیم.

وی از مساله کم آبی و بحران آب به عنوان مشکلی که تمام کشور با آن مواجه است ، یاد کرد و گفت: باید کشاورزان، برنامه ریزان ، متخصصان و مسوولان آب موجود رامدیریت کنند و بدانند که با آبی که اکنون به قیمت جان شده است، نباید مثل 500سال پیش برخورد و ازآن بهره برداری کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: هم اکنون در بیتشر استان های کشور مردم از مشکل اشتغال و بیکاری جوانان سخن می گویند اما باید توجه داشت که آیا بامنابع محدود فعلی دولت و بودجه ای که 80 درصد آن جاری است، چه راهی جز توسعه سرمایه گذاری و همت و همدلی مردم و دولت، راهکار حل این مشکل است.

انصاری گفت: امروز تنهاراه برون رفت از رکود اقتصادی توسعه سرمایه گذاری است.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اکنون تیم هسته ای ما درحال مبارزه باقدرت های بزرگ جهانی وتقویت اعتلای نام ایران اسلامی است، اما برخی هرروز درحال بهانه تراشی هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد:کاش بهانه جویان و تمام آنها که تریبون ، رسانه و سایت و قلمی در اختیار دارند می آمدند و دغدغه ی مردم را که اشتغال ، تولید ، آبادانی ، توسعه و عزت انقلاب اسلامی است را می دیدند و به آنها می پرداختند.

انصاری گفت:دولت برای تامین منافع مردم درحال جهادی بزرگ است و می خواهد چهره ای صلح طلب و حق جو از ایران به دنیا نشان دهد و باید به او کمک کرد.

این مقام مسوول افزود:کاری که سرداران ، سپاهیان و بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس به انجام رساندند و برای ما افتخارآفریدند را سپاهیان و سرداران دیپلماسی امروز درحال تکرار آن هستند پس باید به یاری آنها بشتابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار