لحظه لحظه با سفر روحانی به اصفهان-16
تابناک: امام جمعه اصفهان گفت: امید داریم که دولت امید، امیدمان را ناامید نکند و دولت برای ساخت حوزه ها و حجره ها تلاش کنند، روحانی ها قانع هستند و چیز زیادی نمی خواهند.
کد خبر: ۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 05 February 2015

به گزارش تابناک، سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع طلاب، فضلا و علمایی که برای دیدار با روحانی آمده بودند، گفت: امید داریم که دولت امید، امیدمان را ناامید نکند و دولت برای ساخت حوزه ها و حجره ها تلاش کنند، روحانی ها قانع هستند و چیز زیادی نمی خواهند.

وی ادامه داد: روحانیت برای هدایت و امنیت کشور مفید بوده و کار فرهنگی می کند، این درست نیست که یک افغانی با کارگری ماهی 1 میلیون در بیاورد اما یک طلبه آخر ماه تنها 150 تومان حقوق داشته باشد. متأسفانه خیلی افراد کار روحانیت را فرهنگی نمی دانند و ورزش را کار فرهنگی می خوانند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: چرا باید کشوری مثل ترکیه و سوریه هزینه آب و برق کلیسا ها و مساجد مجانی باشد اما در کشور ما که یک کشور اسلامی است مساجد باید پول های هنگفتی را بابت آب و برق وگاز بدهند.

وی افزود: اگر در توزیع یارانه ها دقت می شد و به اغنیا یارانه داده نمی شد طرح یارانه ها شکست نمی خورد.

طباطبایی نژاد بیان کرد: دولت باید به فقرا یارانه دهد و این هم جرئت می خواهد اگر دولت برای پول ارزش قائل شود و به فقرا یارانه دهد و یارانه اغنیا را قطع کند، جسارت بزرگی کرده و اقتصاد کشور بهبود پیدا می کند.

وی گفت: اقدام نامناسبی که احمدی نژاد انجام داد و با آب بستن در پول سبب شد ارزش پول کشور پایین بیاید را دولت تدبیر و امید انجام نداد و پول بدون پشتوانه چاپ نکرد.

امام جمعه اصفهان با انتقاد از عملکرد بانک ها خاطرنشان کرد: باید فردی با جسارت و شجاعت برابر این سیتم بانکی ایستاده و تخلفات بانکی به ایستد. بیشتر دزدی ها موجود در سطح کشور در همین بانک ها صورت می گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار