ترافیک متراکم در محورهای ارتباطی گیلان/ تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در گیلان

کد خبر: ۲۹۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 10 September 2016
تابناک / فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای ارتباطی این استان را متراکم خواند و گفت: در روزهای پایانی تابستان تردد در جاده‌های گیلان افزایش یافته است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در روزهای پایانی فصل تابستان گیلان میزبان مسافران و گردشگران زیادی است، اظهار کرد: ضمن خیر مقدم به تمام مهمانان، رعایت مقررات رانندگی در جاده‌های گیلان مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه اکنون محورهای ارتباطی گیلان به‌ویژه قزوین‌ـ‌رشت و بالعکس متراکم است، افزود: با توجه به روزهای پایانی ماه شهریور، تردد در محورهای ارتباطی استان با افزایش مواجه است.

فرمانده پلیس راه گیلان ورود و خروج مسافران در محور مذکور را موجب متراکم شدن مسیرهای ارتباطی استان ذکر کرد و ادامه داد: شهریور ماه یکی از ماه‌های پرحادثه در سال‌های گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه حجم تردد در جاده‌های گیلان در شهریور ماه افزایش چشمگیری می‌یابد، تصریح کرد: بیشترین حادثه رانندگی در این ماه اتفاق می‌افتد.

رستگار یادآور شد: امسال مسافران و گردشگران رعایت مقررات رانندگی در دستور کار خود قرار دهند و در این صورت حادثه‌ای رخ نمی‌دهد و می‌توانیم با رانندگی مناسب تردد ایمن داشته باشیم.

وی خواب‌آلودگی و خستگی را از دلایل مهم در واژگونی خودروها عنوان کرد و افزود: از رانندگان می‌خواهیم قبل از رانندگی استراحت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد و با خاطره‌ای خوش گیلان را ترک کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان از اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگی در شهریور ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور پلیس راه، برخورد قاطع با متخلفان خودرو و موتورسیکلت‌سواران متخلف و... در شهریور ماه افزایش می‌یابد.

وی حرکت نکردن بین خطوط، بی‌توجهی راننده به جلو، عبور از چراغ قرمز در شهرها، سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت با دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و... را از جمله تخلفات حادثه‌ساز بیان کرد و یادآور شد: پلیس راه گیلان با اینگونه تخلفات علاوه بر افزایش جریمه، وسیله نقلیه را متوقف می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار