حاجی‌دلیگانی:

حقوق‌دان نباید جلوی قانون بایستد

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس گفت: برای مناظره با وزیر نفت اعلام آمادگی می‌کنم تا همه چیز مشخص شود، نمی‌دانم چرا آقایان از مناظره فرار می‌کنند، در حالی که بحث کاملا روشن و واضح است.
کد خبر: ۲۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 02 September 2016
حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخی از مباحثی که در کشور در حال مطرح‌ شدن است و در داخل نیز عده‌ای به آن دامن می‌زنند به نظرم حساب‌‌شده بوده و خط‌دهی آن از طرف اتاق فکر ضدانقلاب و افراد خارج نشین است.

وی افزود: متأسفانه در داخل کشور برخی افراد دانسته یا ندانسته برای این جریان بسترسازی می‌کنند که از جمله این موضوعات اتفاقات سال 67 و اشتباهی بود که آقای مطهری در مجلس انجام داد.

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس تصریح کرد: هدف این جریان دور کردن ذهن مسؤولان از مسائل اصلی و اساسی کشور چه در دولت و چه در مجلس است، چراکه می‌خواهند ذهن مسؤولان به‌ جای صرف در موضوعاتی مانند اشتغال، حقوق‌های نجومی و یا رکود و مشکل کشاورزان به مسائل فرعی معطوف شود.

وی با بیان اینکه برخورد با حقوق‌های نجومی باید قاطع و قانونی باشد، افزود: یک ملاک در کشور به نام قانون وجود دارد و این برداشت‌های نجومی صریحاً خلاف قانون و نامشروع است.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از این موارد بر اساس سیاست‌های کلی نظام و اصول قانون اساسی خلاف است، بنابراین هر کسی خلاف قانون عمل کرده باید مجازات شده و سریعاً آن پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به صحبت اخیر رئیس‌ جمهور در خصوص نحوه برخورد با حقوق‌های نجومی عنوان کرد: هر کسی که حقوق‌دان باشد و بخواهد به حقوق عمل کند باید به قانون اساسی کشور عمل کند، نه اینکه جلوی قانون بایستد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نوع جدید قراردادهای نفتی بیان کرد: از همین طریق برای مناظره با وزیر نفت اعلام آمادگی می‌کنیم تا اینکه در مناظره مشخص شود این قراردادها به ضرر مردم است یا خیر، نمی‌دانم چرا آقایان از مناظره فرار می‌کنند در حالی که بحث کاملاً روشن و واضح است.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: قطعا در مناظره می‌توانیم مباحث را به‌ صورت شفاف با مردم بیان کنیم، آن وقت ملت بزرگ و عزیزمان خودشان درباره این قراردادها قضاوت خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار