در دهه فجر

بهره برداری از 78 میلیارد پروژهی آبفا

تابناک: مدیرعامل آبفای اصفهان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۸ میلیارد تومان پروژه توسط شرکت آبفای اصفهان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲ 04 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، هاشم امینی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به شهر جدید مجلسی با حضور وزیر نیرو اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در آستانه سی و ششمین در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفر با برکت ریاست جمهوری در قالب کاروان تدبیر و امید در خدمت عزیزان هستیم.

وی افزود: یکی از مطالبات دیرینه شهر جدید مجلسی بهره برداری از تامین آب شرب و بهداشتی بوده است که امروز با افتتاح پروژه آبرسانی به این شهر از محل تصفیه خانه بابا شیخعلی شاهد تحقق این امر بوده ایم.

مدیرعامل آبفای اصفهان تاکید کرد: این پروژه دارای ۵ کیلومتر لوله گذاری از جنس چدن داکتیل، ایرانیت و فولادی است که جمعیت فعلی شهر جدید مجلسی با ۸۵۰۰ نفر را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: از ویژگی های این طرح این است که مستقیما از طرح های آبرسانی اصفهان بزرگ و تصفیه خانه بزرگ اصفهان (بابا شیخعلی) آغاز می شود و از این پس مردم بدون دغدغه و طیب خاطر می توانند از آب با کیفیت استفاده کنند.

امینی با بیان اینکه افق طرح آبرسانی شهر جدید مجلسی از تصفیه خانه بابا شیخعلی ۶۰ لیتر بر ثانیه است، بیان داشت: در استان اصفهان ۱۱۳ میلیارد تومان پروژه فاینانس و بیع ‌متقابل را کلنگ ‌زنی می شود.

وی ابراز داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۷۸ میلیارد تومان پروژه توسط شرکت آبفای اصفهان به بهره برداری می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار