زنان برگزیده استان با معاون رئیس جمهور دیدار می کنند

کد خبر: ۲۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 26 April 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری فارس با اشاره به سفر هیئت دولت در اواخر این هفته به استان فارس اظهار داشت: حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت برکات زیادی برای استان فارس به‌ویژه بانوان استان دارد و بانوان برگزیده استان در این سفر با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدارمی‌کنند.

وی با اشاره به حضور دو روزه معاون رئیس‌جمهور در استان فارس خاطرنشان کرد: ملاوردی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به 3 شهرستان استان فارس سفر و در جلسه شورای اداری آن شهرستان‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: استفاده از زنان در پست‌ها و سمت‌های کلیدی مختلف در جامعه سبب مشارکت بیشتر زنان در عرصه تصمیم‌گیریمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در حوزه خانواده و بانوان نیاز به خلاقیت، فکر و برنامه‌ریزی‌های جدید دارد، بیان کرد: برگزاری نشست با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است و سبب ارتقا جایگاه زنان می‌شود.

دستغیب با ابراز امیدواری از رونق اقتصادی کشور پس از انجام توافقات بین‌الملل اظهار داشت: استان فارس در زمینه بانوان و خانواده در حوزه عمرانی نیاز ضروری به ساخت و راه‌اندازی یک مرکز فرهنگی آموزشی ویژه بانوان دارد و این مهم در نشست تخصصی با معاون رئیس جمهور مطرحمی‌شود.

انتهای پیام/ ر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار