ححت السلام والمسلمین محمدنقی لطفی:

رسانه ها پر مخاطب ترین نهاد جامعه می باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:نقش بی بدیل رسانه ها در برابر هجمه های رسانه های غربی ستودنی است و گسترش انقلاب و نظام اسلامی ایران در جهان حاصل فعالیت رسانه های متعهد است.
کد خبر: ۲۷۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 06 August 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:نقش بی بدیل آنها در برابر هجمه های رسانه های غربی ستودنی است و گسترش انقلاب و نظام اسلامی ایران در جهان حاصل فعالیت رسانه های متعهد است.

به گزارش تابناک ایلام؛ححت السلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز شنبه و در آستانه روز خبرنگار در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان ایلام اظهار کرد: خبرنگاران دارای شغل مهم و ارزشی هستند که مسئولیت انعکاس اخبار جامعه را با صراحت، درستی و تقوای الهی را بر عهده دارند.


حجت الاسلام لطفی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن را 2 ویژگی مهم و اساسی خبرنگاران اعلام کرد و گفت: خبرنگاران با این ویژگی ها در برابر هجمه های رسانه های غربی گفتمان نطام و امام را با کمک تفکر بسیجی و جهادی در سطح جامعه مدیریت کنند.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه رسانه ها از همان ابتدای مذاکرات همراه و همیار تیم مذاکره کننده بوده اند، از رسانه ها خواست، مساله برجام و بی عهدی طرف مقابل را منعکس کنند.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و یادآور شد: رسانه ها باید این موضوع را در سطح حامعه اشاعه دهند چرا که راه برون رفت کشور از مشکلات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است نه وابستگی به خارج.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام از خبرنگاران و اهالی رسانه خواست در انتشار اخبار و تحلیل های خود از انتقادهای تخریبی بپرهیزند و سعی آنها انعکاس دهنده واقعیت ها در جامعه باشند.

اعضای بسیج رسانه استان ایلام همچنین با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا بدست گروه متحجر طالبان در مزار شریف افغانستان در سالنامه رسمی کشور بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار