پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس در خراسان شمالی تشییع می شود

پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس روزهای آخر هفته جاری در شهرهای ایور شهرستان گرمه و صفی آباد شهرستان اسفراین در خراسان شمالی تشییع و به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۲۶۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 26 July 2016
مسئول روابط عمومی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پیکر این شهدای والامقام ابتد در بجنورد مرکز استان تشییع خواهد شد.
حسین جعفرزاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خبرهای تکمیلی در زمینه نحوه چگونگی تشییع این شهدا روز چهارشنبه در یک نشست خبری اعلام می شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این آیین ها بتوانیم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داریم و با استعانت از آنان، در جهاد فرهنگی پیروز شویم و به پیام رهبر لبیک گوییم.
شهر صفی آباد مرکز بخش بام صفی آباد (شهرستان اسفراین )در ۶۵ کیلومتری جنوب شرق شهر اسفراین و شهر ایور (شهرستان گرمه) هم در 150 کیلومتری جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار دارد.
خراسان شمالی از نظر جمیعت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است. این استان دو هزار و 775 شهید، شش هزار جانباز دارد که 35 هزار رزمنده در جبهه ها حضور داشتند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار