پیام تسلیت؛

استاندار اردبیل درگذشت فرزند شهید دادمان را تسلیت گفت

مراسم سوم مرحوم علی دادمان پنجشنبه دهم تیر مصادف با بیست و پنجم ماه رمضان از ساعت 17 تا 18.30در مسجد الرسول واقع در میدان شهید طهرانی مقدم (کاج) سعادت آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 28 June 2016

استاندار اردبیل درگذشت فرزند شهید دادمان را تسلیت گفتمجید خدابخش، استاندار اردبیل در پی درگذشت علی دادمان، فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم با صدور پیام تسلیت این ضایعه را به خانواده وی و مردم استان تسلیت گفت.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، در متن پیام استاندار اردبیل آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

سوره مبارکه بقره – ۱۵۶

با کمال تاسف باخبر شدم علی دادمان، فرزند شهید رحمان دادمان، وزیر پیشین راه و ترابری پس از ماه ها تحمل درد و رنج بیماری دار فانی را وداع و در جوار پدر شهیدش آرمیدن گرفت.

این جانب درگذشت ایشان را به مردم عزیز استان و به ویژه خانواده‌ داغدار آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن عزیز نوگذشته غفران و رحمت واسع و برای خانواده محترمشان در این روزها و شب های پربرکت ماه رحمت الهی صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

مجید خدابخش

استاندار اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل مراسم سوم مرحوم علی دادمان پنجشنبه دهم تیر مصادف با بیست و پنجم ماه رمضان از ساعت 17 تا 18.30در مسجد الرسول واقع در میدان شهید طهرانی مقدم (کاج) سعادت آباد برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار