منتقدان‌به‌سیاست‌های‌خارجی‌منصفانه‌رفتارکنند

تابناک: فرماندار شهرضا گفت: تمام اقدامات تیم مذاکره کننده هسته‌ای تحت نظر و هدایت مقام معظم رهبری انجام و وفاداری تیم مذاکره هسته‌ای برای همه ثابت شده و مقام معظم رهبری نیز آنها را تایید کرده‌اند و از این نظر جای هیچ گونه دلواپسی برای کسی باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۲۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید رضا عقدایی امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور متشکل از افراد نخبه و متعهد است و از این جهت باید به خود ببالیم که صیانت از منافع کشور در دست افراد لایق و کاردان قرار گرفته است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه انجام هر کاری موافقان و مخالفانی خواهد داشت، اما ابراز مخالفت نباید به دشمنی بدل شده و از مرز انصاف خارج شود، تصریح کرد: انتقادات به تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید با رعایت انصاف و در نظر گرفتن خدمات بی شائبه این گروه باشد.

عقدایی تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه‌ای در حدود 650 میلیارد تومان برای اختصاص به کارخانجات نیمه تمام، از استاندار اصفهان خواسته شد تا این مبالغ را به صورت شهرستانی توزیع کنند تا از تمرکز احتمالی آنها در مرکز استان جلوگیری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار