ستادهای نظارت بر ثبت نام مدارس البرز آغاز بکار کردند

کد خبر: ۲۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 12 June 2016


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ستاد های نظارت بر ثبت نام در مدارس این استان با هدف ساماندهی و اجرای دستورالعمل های وزارتخانه فعالیت خود را در این استان آغاز کردند.

عباس سلطانیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستورالعمل اجرایی ثبت نام از سوم خرداد ماه به مدارس ابلاغ شده است تا مدیران مدارس با توجه به قوانین و ضوابط برای سال تحصیلی 96-95 اقدام به نام نویسی دانش آموزان در مدارس البرز کنند.

وی که مسئولیت ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس البرز را بر عهده دارد خاطر نشان شد: این ستادها برای رسیدگی به شکایات مردمی ، فراهم آوردن شرایط ثبت نام برای دانش آموزان در مدارس ، برخورد با مدیران مدارسی که هنگام ثبت نام وجه دریافت می کنند و اجرای قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام در تعدادی از مدارس ، اداره های اموزش و پرورس و اداره کل این استان فعال شدند.

سلطانیان اظهار کرد: دریافت هر گونه وجهی در مدارس به جز مبلغ بیمه دانش آموزی که 75 هزار ریال می باشد از اولیای دانش آموزان خلاف قوانین و ضوابط ثبت نام در سال تحصیلی 96-95 در این استان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: نام نویسی از دانش آموزان در مدارس این استان پس از اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی 95-94 در پایه های مختلف تحصیلی آغاز می شود .

سلطانیان گفت: نام نویسی از دانش آموزان پایه اول در مدارس ابتدایی از اول خرداد ماه سال 95 آغاز شده است.

وی شرایط نام نویسی در مدارس شاهد ، استعدادهای درخشان ، نمونه دولتی و غیر دولتی را مطابق با قوانین و ضوابط وزارت خانه ای اعلام کرد.

وی یادآور شد: قوانین و ضوابط ثبت نام سال تحصیلی 96-95 ، همچنین شماره تلفن های ستاد نظارت بر نام نویسی مدارس و اداره های آموزش و پرورش در تابلو ائلانات همه مدارس البرز چاپ و نصب شده است.

سلطانیان تاکید کرد: اعضای ستاد های اصلی و مرکزی نظارت بر ثبت نام موظف به رسیدگی شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

البرز 430 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار