صدور 2 هزار کارت پروانه مهارت ساختمان

کد خبر: ۲۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 18 April 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: طی سال گذشته 2 هزار و 250 فقره پروانه مهارت ساختمان برای کارگران ساختمانی استان البرز صادر شد.
حسن عزیزی اظهار داشت: در سال گذشته به منظور تعیین صلاحیت مهارت فنی متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون حرفه‌ای مختلف صنعت ساختمان، از بین 11 هزار و 392 شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان، پس از برگزاری و اخذ آزمون  2 هزار و 250نفر قبول و موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره کل شدند.
به گفته وی، این آزمون‌ها با هدف بالا بردن مهارت فنی و توانمندسازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز برگزار شده است.
این مسئول از ارائه بیش از 111 هزار نفر ساعت آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در بخش صنایع در استان البرز خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش 111 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی فنی‌و‌حرفه‌ای در بخش صنایع و صنوف در آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان ارائه شده است.
عزیزی افزود: در جهت تربیت نیروی ماهر و متخصص و کارآمد و همچنین ارتقای مهارت نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی در سال گذشته 111 هزار و 985  نفر ساعت معادل 2071 نفر دوره آموزش‌های مهارتی در بخش صنایع و صنوف استان ارائه شده است.
وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در قالب 143 دوره آموزشی در بخش صنایع و 13 دوره آموزشی در بخش صنوف در خوشه‌های صنایع و خدمات برگزار شده است.
این مسئول ادامه داد: برنامه‌های مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌ها در این بخش از طریق مدیریت آموزش در صنایع و صنوف با همکاری واحدهای تولیدی از طریق مراکز جوار کارگاهی و جوار کارخانه، آموزش ضمن کار و صنوف انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار