افزایش 20 درصدی صدقات در بهمئی

مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بهمئي از جمع آوری مبلغ بيش از هفت میلیارد ریال کمکهای مردمی در سال گذشته در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۳۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 31 May 2016
به گزارش سایت خبری کميته امداد، حیدر خداپرست با بیان اینکه در شهرستان بهمئي بالغ بر شش هزار و 448 صندوق بزرگ، متوسط وکوچک هست، گفت: کل مبلغ جمع آوري شده صدقات از این صندوق ها در 12ماهه سال گذشته بيش از یک میلیارد و 574میلیون ریال بوده است که درمقايسه با یکسال قبل تر بالغ بر20درصد افزایش یافته است.
خداپرست در ادامه عنوان کرد: مبالغ جمع آوري شده از محل صدقات و کمک هاي مردمي در زمينه هايي چون فرهنگي، درماني، جهيزيه، مسکن،کمک به خانواده هاي ايتام، اقشار آسيب پذير، تسهيلات و اشتغالزايي مصرف مي شود.
خداپرست با اشاره به اینکه از درآمد صدقات بيش از يک هزار و 114 نفر از مددجويان و افراد بي بضاعت بهره مند شده اند، افزود: در سال گذشته در سرفصل های جشن عاطفه ها 468میلیون و 368 هزار ریال، در سرفصل جشن نیکوکاری نیز 811میلیون و 680 هزار ریال کمک های مردمی جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه از حل زکات واجب و مستحب به ترتیب 262 میلیون و 882 هزار ریال و سه میلیارد و 409میلیون ریال جمع آوری شد، بیان کرد: کمیته امداد شهرستان در راستای اجرای طرح احسان حسینی 344میلیون و 465هزارریال و در زمینه شبکه نیکوکاری مبلغ 557میلیون و 717 هزار ریال در سال گذشته درآمد داشت که برای نیازمندان تحت حمایت در سرفصل های مختلف هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار