تقاطع‌های هندسی یاسوج اصلاح می‌شود

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساماندهی تعویض، بهسازی و طرح اصلاح هندسی در ۱۰ تقاطع یاسوج در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۲۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹ 04 May 2016
محمد علی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 10تقاطع هندسی حادثه خیز در معابر مرکزی، شریانی و میدانی شهر یاسوج آمارگیری، بررسی و تهیه طرح‌ها شده است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن اصلاح و بهسازی شوند.

وی با اشاره به اصلاح تقاطع خیابان جمهوری یاسوج، عنوان کرد: با اجرای این پروژه هم اکنون شاهد ترافیک روان در این منطقه از شهر هستیم که به نوعی سبب رضایت مردم شده و ابراز رضایتمندی می‌کنند.

جاوید با اشاره به نقش مردم در توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب شهرداری به شهروندان، ابراز کرد: اجرا و اصلاح پروژه دو تقاطع غیر همسطح در سال 95 تهیه طرح آنها در دستور کار قرار دارد که امیدواریم یک پروژه را تا سال آینده به مرحله اجرا برسانیم.

شهردار یاسوج افزود: پروژه احداث و تقاطع غیر همسطح بیمارستان امام سجاد(ع) هم اکنون از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است که به دلیل عدم اعتبار دولتی با رکود روبه‌رو شده که بنا داریم با تزریق اعتبارات داخلی، این پروژه را تا سال 96 افتتاح کنیم.

جاوید با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری یاسوج بر اساس عوارضات مردمی است، گفت: بودجه شهرداری تهران، مشهد، اصفهان و شیراز به ترتیب 17، 10، 7 و 3 هزار و 500 میلیارد تومان بوده در حالی بودجه شهرداری یاسوج به جایی نمی‌رسد.

وی از تدوین سند برنامه‌ریزی استراتژیک و راهبردی شهرداری یاسوج برای ارتقا مدیریت شهری خبر داد و افزود: 110 پروژه و برنامه در حوزه‌های مختلف شهری یاسوج با حداقل وابستگی به اعتبارات دولتی تعریف کرده‌ایم که بنا داریم تا سال 96 آن‌ها را اجرایی کنیم.

جاوید تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 180 (مناطق محروم) 9 میلیارد تومان به شهرداری یاسوج اختصاص داده شد ولی تاکنون یک ریال آن تخصیص نیافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار