وزیر صنعت ،معدن وتجارت خبر داد :

اقدام دولت برای خروج 10هزارواحدصنعتی از رکود /اعزام سرمایه گذار خارجی به کرمانشاه

وزیر صنعت ، معدن وتجارت از اقدام دولت برای خروج 10 هزار واحد صنعتی از رکود در سال جاری خبرداد و گفت :برنامه و مقدمات کار برای انجام این مهم طراحی و فراهم شده است .
کد خبر: ۲۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵ 19 April 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه ،محمد رضا نعمت زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با فعالین اقتصادی کرمانشاه که دراستانداری انجام شد،اظهار داشت :این واحد ها به دلیل مشکلاتی نظیر چک های برگشتی ،معوقه های بالا و...درحالت رکودقرار گرفته  و بانک ها نیز به دلیل ضوابط خاص خود نمی توانند به آن ها تسهیلات پرداخت کنند .
وزیر صنعت ،معدن و تجارت در عین حال از تلاش برای رفع مشکل این واحدها خبر دادو گفت :طی هفته های گذشته مذاکرات خوبی با بانک مرکزی داشتیم و مدیر عامل بانک نیز قول مساعدت و همکاری داده است .
نعمت زاده همچنین از استقبال سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران خبر دادو گفت :بسیاری از تیم های اقتصادی آمادگی خود را برای حضور در کشورمان اعلام کردند.
وی تصریح کرد :باید از نهایت توان و ظرفیت بازارچه های مرزی در استان های مختلف کشور از جمله کرمانشاه  استفاده کنیم .مرز های کرمانشاه بیش از 50درصد صادرات ایران به عراق را انجام می دهند که بیانگر توانمندی و پتانسیل های بالایی است که کرمانشاه در بخش تجارت دارد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار