بازرسی نوروزی از داروخانه‌های استان

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۶۱ مورد بازرسی از داروخانه‌های استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 07 April 2016

مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی همدان از انجام ۶۱ مورد بازرسی از داروخانه‌های استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ مرضیه مساعد در تشریح عملکرد مدیریت نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز گفت: این مدیریت با برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم، فعالیت‌های خود را از ۲۸ اسفندماه ۹۴ آغاز و تا ۱۳ فروردین امسال با بهرهگیری از امکانات و توان کارکنان حاضر در کشیک، نظارت بر ارائه خدمات دارویی را به طور مطلوب انجام داد.

وی به فعال بودن ۲۲ داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: ۴۷ داروخانه روزانه نیز به صورت کشیک در ایام تعطیلات همراه با داروخانه‌های شبانهروزی در استان همدان فعال بودند و به ارائه خدمات دارویی پرداختند.

دکتر مساعد؛ ۱۵ مورد پیگیری شکایت شامل شکایات شفاهی، کتبی و تلفنی _ ۶۱ مورد بازرسی از داروخانه‌ها _ ۳۰ مورد پاسخگویی واحد اطلاعرسانی به سؤالات دارویی مردم _ ۱۵ مورد پیگیری کمبودهای دارویی _ ۵ مورد تدارکات انبار دارویی به واحدهای تحت پوشش _ چاپ پمفلت توصیههای دارویی در سفرهای نوروزی و پخش آن در مبادی ورودی شهرهای استان _ نصب بنر با موضوع اطلاع‌رسانی در زمینه داروها و سموم _ انجام دو مورد مصاحبه تلویزیونی درخصوص توصیههای دارویی، غذایی و بهداشتی به مسافران نوروزی و پخش آن در بخش خبری سیمای استان _ نمایش پیام ‏های نوروزی از تلویزیون شهری _ چاپ توصیههای دارویی، غذایی و بهداشتی ویژه ایام نوروز در هفته‌نامه‌های محلی و خبرگزاری‌ها و درج مطالب در سایت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو را ازجمله اقدامات مدیریت نظارت بر دارو و مواد مخدر دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار