خلخال دشت سهمیه اردبیل را در لیگ 2 حفظ کرد

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم خلخال دشت به رغم آنکه در بدترین شرایط برای لیگ دسته دو بسته شده بود، آبرومندانه توانست از سهمیه استان اردبیل در لیگ دسته دو محافظت کند.
کد خبر: ۱۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 24 February 2016

صمد نوتاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: هر چند خلخال دشت در مسابقات لیگ دسته دو و در رده پنجم قرار گرفت اما با حفظ سهمیه استان در لیگ دسته دو شرایطی را فراهم کرد تا ما بتوانیم در فصل آینده با تلاشی که مسئولان این تیم در جذب به موقع بازیکنان و آماده‌سازی این تیم انجام می‌دهند وضعیت متفاوتی را در لیگ دسته دو تجربه کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیرعامل، سرپرست و کادر فنی و بازیکنان خلخال دشت در احیا و حفظ این تیم در لیگ دسته دو گفت: چنین باشگاه‌هایی سرمایه‌های واقعی فوتبال استان اردبیل هستند که به رغم مشکلات، موانع و تنگ‌نظری‌ها در مسیر توسعه فوتبال استان اردبیل و حضور آبرومندانه در لیگ دسته دو گام برمی‌دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه همچنان تیم‌های ورزشی ما برای حضور موفق در لیگ‌های کشوری نیاز به اسپانسر و حمایت بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و کارخانجات متعدد بخش خصوصی دارند، افزود: فوتبال استان در بخش زیرساخت‌ها با یک تفکر حرفه‌ای در پیشبرد اهداف روبه‌رو شده و واقعیت این است که امکانات موجود استان در اندازه فوتبال فعلی استان اردبیل نیست.

نوتاش بیان کرد: بسیاری از باشگاه‌های ورزشی به رغم همه مشکلات و نارسایی‌هایی که دارند در صحنه حضوری قوی داشته و تلاش جدی‌شان بر این است تا بتوانند باشگاه‌های خودشان را سرپا نگه دارند.

وی با قدردانی از همت باشگاه شهرداری اردبیل و خلخال دشت در حمایت از تیم‌ها برای حضور در لیگ‌های دسته یک و دو گفت: امیدواریم این حرکت‌ها زمینه مناسب‌تری را در پیشبرد اهداف ورزش حرفه‌ای فوتبال فراهم آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار