هاشمی:رأی روحانی 3 درصد بود

کد خبر: ۱۸۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 21 February 2016
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی روز جمعه در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی مردمی و ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در حسینیه جماران، با بیان اینکه گام بعدی پیشرفت بعد از برجام، انتخابات است، گفت: اگر چه نیروهای زیادی که آماده کار بودن، به دلایلی کنار گذاشته شدند، اما اعتدال‌گرایان و طرفداران دولت 200 نفر را برای مجلس شورای اسلامی و 60 نفر را برای خبرگان در سراسر کشور معرفی کردند و همه مردم بر حسب تکلیف و وظیفه در انتخابات شرکت و به لیست‌ها به طور کامل رأی دهند.

هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: افراد شناخته شده‌ای که رد صلاحیت شدند، باید افرادی که نامدار نیستند را به جامعه معرفی کنند تا در انتخابات پیروز شوند، همان‌طور که بنده بعد از رد صلاحیتم در انتخابات ریاست‌جمهوری از آقای روحانی حمایت کردم و ظرف یک هفته آقای دکتر روحانی که دارای 3 درصد رای بیشتر نبود به بالای 50 درصد رای رسید.

هاشمی در بیانیه انتخاباتی هم نوشته «پس از سال‌ها مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی، یک بار دیگر- و شاید برای آخرین بار - خود را در معرض آرای شما مردم بزرگوار می‌گذارم».

هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری 84 نامزد بود که در رقابت با احمدی‌نژاد در مرحله دوم ناکام ماند احمدی‌نژاد با کسب 18 میلیون رأی به ریاست‌جمهوری رسید.

سخنان هاشمی درباره روحانی در حالی است که اصلاح‌طلبان و کسانی چون زیباکلام نیز مدعی شده‌اند روحانی رأیی از خود نداشت- حداکثر 2 یا 3 میلیون رأی داشت- و به خاطر حمایت اصلاح‌طلبان توانست برنده انتخابات 92 شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار