آماده‌سازی میدان آزادی برای جشن بزرگ انقلاب

شهردار منطقه 9 با اشاره به سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آماده سازی معابر منتهی به میدان آزادی برای حضور گسترده مردم و برپایی جشن بزرگ انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 23 January 2016
سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: با بکارگیری تمهیدات ویژه به مانند هرسال در راستای برگزاری باشکوه مراسم یوم ا... 22 بهمن ، معابر اصلی محدوده و منتهی به میدان آزادی در حال آماده سازی و آذین بندی است.

وی افزود: برهمین اساس، بیش از 75 عدد طاق نصرت در خیابان آزادی و بزرگراه سعیدی در محدوده منطقه نصب شده و میدان آزادی نیز برای حضور گسترده مردم آماده می شود.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: در میدان آزادی نیز تدابیر ویژه ای جهت میزبانی از مردم همیشه در صحنه صورت گرفته و اقداماتی نظیر نصب داربست و رنگ آمیزی آن ، آذین بندی تپه های اطراف و به ویژه آماده سازی جایگاه سخنرانی نیز انجام شده است و ایجاد محل های اقامه نماز جماعت بتدریج اجرایی می شود. 

وی با اشاره به آذین بندی سطح محدوده و مسیر اصلی راهپیمایی برای ایام ا... دهه فجر گفت: آذین بندی با ریسه های پرچمی و الوان و ریسه های نوری در ساختمانهای متعلق به شهرداری ، میدان آزادی و میادین بوتان و استاد معین نیز در دستور کار قرار دارد.

حسینی اذعان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای شناخت ابعاد آرمانهای انقلاب و شهدا است و بر همین اساس و همزمان با دهه مبارک فجر ، این شهرداری برگزاری ده ها عنوان برنامه مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، هنری ، ورزشی و ... در قالب برپایی غرفه ها در مسیر اصلی در سطح محدوده اجرایی می کند.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تدابیر طوری در نظر گرفته شده که تا یوم ا... 22 بهمن ، مسیر اصلی راهپیمایی آماده شده تا یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 باشد و آحاد جامعه بیش از پیش با هویت دینی و انقلابی خود و مباحث شهری آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار