نماینده مردم ساری و میاندورود

سال 97 پایان گازرسانی به بخش‌های دودانگه و چهاردانگه

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در سال 97، بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۵۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 07 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید رمضان شجاعی‌کیاسری اظهار کرد: با توجه به بحث قطعی گاز از سال 86 در مازندران در راستای حل مشکل افت فشار گاز  پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام تلاش‌های بسیار با دو پروژه 62 اینچی در سوادکوه و پروژه 42 اینچی دامغان به کیاسر و فریم موافقت شده و قراردادهای لازم بسته شده که در حال حاضر از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این کار علاوه بر حل مشکل افت فشار گاز مازندران، عملیات گازرسانی به بخش‌های دودانگه، چهاردانگه و کلیجان‌رستاق صورت می‌گیرد.

شجاعی با اشاره به اینکه کلنگ گازرسانی در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه زده شده، گفت: امیدواریم در سال 97 بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری به صورت کامل از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری درباره اعدام آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان، بیان داشت: به دلیل اینکه سعودی‌ها در موضوع بحرین و یمن نتوانستند به اهداف و نتایج خود برسند عقده‌های روانی خود به نوعی در اعدام آیت‌الله النمر و همراهانش تخلیه کردند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به طور حتم این موضوع آغاز شمارش معکوس سرنگونی رژیم آل‌سعود را رقم می‌زند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار