آلودگی هوا در یزد هم بصورت حاد خودش را نشان می دهد

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان یزدگفت : بحث آلودگی هوا در کشور و بسیاری از استان ها بخصوص یزد بصورت حاد خودش را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۵۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 28 December 2015
به گزارش تابناک یزد،سید حسین سادات موسوی امروزدر جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی مدیریت بحران  استان  با موضوع " ریزگردها ، منابع انتشار راههای مقابله و کاهش اثرات آن اظهارداشت : بحث محیط زیست یک بحث ملی می باشد و نقش و مشارکت آحاد مردم در حفاظت و پیشگیری از آلودگی هوا بسیار مهم است و زمانی اداره محیط زیست می تواند بر این مشکل غلبه کند که هم افزایی بین ارگان ها زیاد باشد و رفع آلودگی هوا منوط به همکاری تمام دستگاه ها است

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کاهش آلودگی هوای محور یزد- اردکان افزود: برخلاف کلان شهرها آمارها نشان می دهد که سهم منابع آلاینده ثابت در یزد بیش از منابع آلاینده سیار است.

در ادامه جلسه محمدرضا اختصاصی استاد دانشگاه منابع طبیعی یزد پیرامون موضوع طوفان های گرد و غبار و راهکارهای مدیریتی و اجرایی کنترل آن ها مطالبی را عنوان نمود.

در پایان هم اعضای کارگروه مخاطرات زیست محیطی استان به بررسی و پیشگیری تهدیدات و مخاطرات زیست محیطی و بحث و تبادل نظر در این مورد پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار