متهمان در انتظار محاکمه؛

جنجالی‌ترین پرونده پزشکی اصفهان هفته آینده روی میز دستگاه قضا

تابناک: به گفته احمدخسروی وفا، کیفرخواست برای سه نفر از متهمان این جریان اعم از پزشک، پرستار و سوپروایزر، صادر شده و قرار است هفته آینده با حضور متهمان و شاکی در دادگاه این پرونده روی میز دستگاه قضا بررسی شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 14 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، بعد از گذشت حدود ده روز از رسانه ای شدن، پرونده " صدرا زاهدپور" کودک پنج ساله ای که براثر کشیدن بخیه‌های چانه توسط پزشک و پرستار، خبر وی در صدر اخبار رسانه‌های مختلف قرار گرفت، حالا رئیس دادگستری استان اصفهان از برگزاری جلسه دادگاه متهمان این حادثه در هفته آینده خبر می دهد.

به گفته احمدخسروی وفا، کیفرخواست برای سه نفر از متهمان این جریان اعم از پزشک، پرستار و سوپروایزر، صادر شده و قرار است هفته آینده با حضور متهمان و شاکی در دادگاه این پرونده روی میز دستگاه قضا بررسی شود.

وی اتهام وارده به این سه نفر را عدم کمک به مصدوم به استناد بند 2 از ماده واحده قانون (خودداری از کمک به مصدومان) دانست و گفت: آخرین دفاعیات متهمان از آنها گرفته شده است و اکنون با صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه جزایی خمینی شهر ارسال شده است.

حال در شرایطی که برخی شایعات در فضای مجازی از دسیسه از سوی عده ای برای خراب کردن وجه پزشک خمینی شهری که براساس ادعاها یک خیر است، حکایت دارد، باید منتظر ماند و دید دستگاه قضایی و رسانه‌ها در بررسی این پرونده با حضور شاکی و متهم و دفاعیات و مستندات هریک از آنها، به چه حکمی خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار