تابناک: در حالی که سپاهان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان باید با النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده دیدار الاتحاد عربستان و الوحده اردن رقابت کند در سایت رسمی AFC به جای نام تیم اصفهانی به اشتباه نام فولاد خوزستان در گروه A درج شده است.
کد خبر: ۱۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 10 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، ساعتی پس از انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان برنامه کامل مرحله گروهی این مسابقات روی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت. در این میان، نکته بسیار عجیب آن بود که در گروه اول به جای سپاهان نام فولاد خوزستان درج شده که امسال اصلاً در لیگ قهرمانان حضور ندارد.
 

جدول گروه A در سایت رسمی AFC

به نظر می‌رسد که پیشوند مشترک «فولاد» که باعث می‌شود حتی در رسانه‌های داخلی این دو تیم اصفهانی و خوزستانی اصطلاحاً «هم‌خانواده» نامیده شوند دست‌اندرکاران سایت AFC را به اشتباه انداخته است. جدای از آن هر دو تیم از نمایندگان باسابقه فوتبال ایران در آسیا به حساب می‌آیند.
مشکل اینجاست که برخلاف تیم خوزستانی پیشوند فولاد نه به نام تیم که به کارخانه حامی باشگاه اصفهانی اشاره دارد. شاید بهتر باشد که مسئولان باشگاه اصفهانی در محافل بین‌المللی بیشتر روی نام سپاهان تأکید کنند تا این قبیل اشتباهات کمتر پیش بیاید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار