برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت از 26 دی ماه تا دوم بهمن ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 06 December 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت از 26 دی ماه تا دوم بهمن ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش خوشنویسی، نقاشی، نگاره‌های تزیینی قرآن و عترت و گرافیک برگزار می‌شود و موضوع جشنواره تمامی موضوعات و مضامین مرتبط با قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار هجدهم دی ماه، زمان داوری آثار 24 دی ماه، اعلام نتایج آثار برگزیده 26 دی ماه و زمان ارائه نمایش آثار در طول هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه در تاریخ 26 دی تا دوم بهمن ماه 94 است.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال دو اثر و شرکت در یک رشته است، گفت: آثار ارائه شده نباید در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای شرکت کرده باشد و به غیر از بخش گرافیک باید دارای قالب و آماده ارائه در نمایشگاه باشند.

وی با بیان اینکه به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی ارائه می‌شود، افزود: به نفرات نخست تا سوم هر رشته علاوه بر لوح سپاس به ترتیب هشت میلیون ریال، هفت میلیون ریال و پنج میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

رحیمی‌زنگنه درباره نحوه ارسال آثار گفت: ارسال آثار به همراه فرم شرکت در جشنواره و یک قطعه عکس به صورت تحویل حضوری توسط هنرمند و با نماینده او، ارسال به دبیرخانه به آدرس کرمانشاه، انتهای کوچه ثبت، جنب مسجد پیامبر اعظم(ص) مجتمع فرهنگی هنری بعثت و تحویل به ادارات ارشاد شهرستانها از راههای ارسال آثار است.

وی به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: کشف استعدادهای جوان و خلاق در زمینه هنرهای تجسمی با محوریت موضوعات قرآن و عترت و حمایت از جوانان مستعد و گروههای فعال و خلاق در زمینه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است.

رحیمی‌زنگنه خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره قرآن و عترت استان کرمانشاه با قدردانی از تلاشهای شایسته هنرمندان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و دینی و توجه به مفهوم قرآن و عترت از هنرمندان دعوت می‌کند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار