اصفهان تنها در کاغذها و بنرها پایتخت جهان اسلام است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اصفهان پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، اما این عنوان تنها در کاغذها و بنرها باقی مانده است.
کد خبر: ۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ 17 January 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد تقی رهبر با بیان اینکه اصفهان صدها رشته صنایع دستی دارد، گفت: چرا باید با وجود این استعدادها، از کشورهای دیگر صنایع دستی وارد شود. این موضوعات ضعف صنایع دستی، تجارت و حاکمیت را می‌رساند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به استعدادهای درونی تکیه کرد، پرداخت و افزود: قضیه پایین آمدن قیمت نفت یک مشکل برای کشورهای اسلامی به ویژه ایران است و تمام این توطئه‌ها برای تحت فشار قرار دادن ایران است. گفته‌اند قیمت هر بشکه نفت حتی تا 12 دلار نیز کاهش خواهد یافت، این یک توطئه آمریکایی، سعودی و اسرائیلی است.

رهبر با بیان اینکه اصفهان صدها رشته صنایع دستی دارد، تأکید کرد: چرا باید با وجود این استعدادها، از کشورهای دیگر صنایع دستی وارد شود. این موضوعات ضعف صنایع دستی، تجارت و حاکمیت را می‌رساند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: می‌توان با اندیشه‌های درست، همین میزان آب موجود را مدیریت کرد و نیاز به کارشناسی کارشناسان کشورهای کانادایی و آلمانی نیست.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مجوز برداشت 10 میلیاردی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات آب را صادر کرده‌اند و در این شرایط باید نمایندگان اصفهان پیگیر این قضیه باشند و سهم اصفهان را از این میزان بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار