اجتماع بسیجیان در 15 نقطه استان اردبیل

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز در گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در 15 نقطه استان اردبیل بسیجیان گردهم می‌آیند تا اقتدار عاشورایی و حسینی‌شان را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۳۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 26 November 2015

اصغر عباس‌زاده در حاشیه مراسم تجمع بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: امروز در آخرین روز هفته بسیج و در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام راحل در 15 نقطه استان اردبیل اعم از شهرها و بخش‌ها تجمع باشکوه بسیجیان با عنوان «شکوه ایستادگی» برگزار خواهد شد که این آیین‌ها از ساعت 9:30 همزمان با جای جای استان اردبیل به صورت متمرکز در شهر اردبیل نیز در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود.

وی اصلی‌ترین هدف از این تجمع باشکوه را نشان دادن فخر و عظمت و اقتدار و صلابت بسیجیان و حضور عاشقانه آنها در صحنه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: در 36 سال گذشته از پیروزی انقلاب حضور بسیج در همه صحنه‌ها نقطه قوت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده و بیش از هر زمان دیگر ضروری است تا بسیج که نقطه آرمانی و ارزشی نظام اسلامی است بیشتر و بهتر از این تقویت شده و در صحنه حضور داشته باشد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در این آیین‌ها که در شهرهای مختلف استان با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، گردان‌های بیت‌المقدس، بسیجیان عادی و فعال و حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود مسئولان استانی با حضور در جمع بسیجیان نقطه قوت و قدرت‌نمایی جامعه غیرتمند بسیج خواهد شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: علاوه بر این تجمع عصر امروز در یک برنامه باشکوه دیگر، آیین غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با جامعه ایثارگر در هفتمین روز بسیج که به نام «بسیج، ایثار و شهادت» نامگذاری شده برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: به منظور ارج نهادن به شهدای والامقام این مراسم در اکثر گلزارهای شهدا و آرامستان‌های استان به ویژه یادمان شهدای گمنام برگزار خواهد شد تا تجدید میثاق با آرمان بلند ایثار و شهادت و جانفشانی و تبلور عینی شجاعت و شهامت باشد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان گفت: در طول هفته بسیج بیش از صدها برنامه برگزار شد که در همه این برنامه‌ها که با رویکرد کیفی و توان‌افزایی جامعه بسیج انجام شد سعی کردیم تا بهترین و شاخص‌ترین برنامه‌های محتوایی را در گرامی داشته هفته بسیج به نمایش بگذاریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار