مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد:

تجهیز کتابخانه‌ 100 دستگاه اتوبوس‌ در قم

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از تقویت گنجه کتابخانه 100 دستگاه اتوبوس با استفاده از 2 هزار جلد کتاب خبر داد و گفت: به زودی هزار جلد کتاب نیز به این کتابخانه‌ها اضافه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 23 November 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به طرح فرهنگی نهادینه شدن فرهنگ مطالعه در سفر و استفاده بهینه از فرصت‌ها توسط همشهریان در طول سفرهای درون شهری گفت: اکنون با توجه به اجرای طرح تحول در بسیاری از خطوط به واسطه مسافت طولانی که مسافران از نقاط مختلف شهری به نقطه دیگر طی می‌کنند فرصت لازم برای بهره گیری از مطالعه وجود دارد.

وی بیان کرد: در همین راستا پس از اجرای طرح با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری و همچنین مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به شارژ گنجه‌های کتاب در 100 دستگاه از اتوبوس‌های درون‌شهری اقدام شده و در این خصوص دو هزار جلد کتاب در این گنجه‌ها قرار داده شده و این طرح بستر مناسبی را برای علاقمندان به مطالعه در فرصت‌های سفر ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: طی مذاکرات انجام شده با سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله بعدی نیز هزار کتاب دیگر به این گنجه‌های کتاب تخصیص داده خواهد شد و این موضوع به صورت دائم به منظور پویا نگه داشتن کتابخانه‌های مذکور انجام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع و تاثیر آن در افزایش سرانه مطالعه، از همشهریان و مسافران عزیز تقاضا کرد در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح کتاب‌ها نهایت دقت را داشته تا استمرار خدمات کتابخانه‌ای را در محیط های اجتماعی علی الخصوص داخل اتوبوس ها شاهد باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار