تابناک: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌ نژاد ظهر امروز در نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبری، تنبیلی در کتاب خواندن را پرخسارت ‌ترین تنبلی عنوان کرد و اظهار داشت: کتاب رشد فکری و دینی به انسان داده و یکی از راه‌های ورود غذای جان به بدن و مقدمه سایر رشد و به کمال رسیدن انسان است.
کد خبر: ۱۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 13 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌ نژاد ظهر امروز در نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبری، تنبیلی در کتاب خواندن را پرخسارت ‌ترین تنبلی عنوان کرد و اظهار داشت: کتاب رشد فکری و دینی به انسان داده و یکی از راه‌های ورود غذای جان به بدن و مقدمه سایر رشد و به کمال رسیدن انسان است.

وی ادامه داد: به اعتقاد عده ای از مسئولان فرهنگی کشور نباید جلوی چاپ کتاب را گرفت و تصمیم انتخاب و خواندن کتاب به مردم محول کرد، این موضوع حرف نادرستی است چرا که کتاب غذای روح بوده و نباید غذای مسموم را در جامع رواج داد.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: امام علی (ع) می‌ فرمایند که برخی افراد شکم خود را از غذای مسموم دور نگه می‌دارند اما روح و سینه خود را از رذائل و پستی حفظ نمی‌کنند، برای همین است که باید مراقبت غذای روح بود و باید توجه زیادی نسبت به خواندن کتاب ‌ها داشت.

وی افزود: ناشرین باید مواظب چاپ کتاب هایشان باشند و خوانندگان نیز هر کتابی را نخوانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار