سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان خبر داد

عضویت بیش‌ از 700 سرایانی در واحد جوانان جمعیت هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان از عضویت بیش‌ از 700 نفر در واحد جوانان این جمعیت در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 284 نفر در سامانه جامع عضویت سازمان ثبت نهایی شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 09 November 2015

حسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرایان به مناسبت سالروز تشکیل سازمان جوانان هلال احمر این شهرستان، اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سرایان با تاسیس و آغاز به کار جمعیت هلال احمر این شهرستان در سال 89 تشکیل و در راستای تحقق اهداف هلال احمر مشغول به کار شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش‌از 700 نفر به عضویت واحد جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان در آمده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد 284 نفر در سامانه جامع عضویت سازمان ثبت نهایی شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان یادآور شد: واحد جوانان این جمعیت دارای یک کانون آزاد خواهران در سه قلعه، یک کانون آزاد برادران در سرایان، دو کانون دانشجویی در دانشگاه‌های پیام نور و کشاورزی واحد سرایان، یک کانون طلاب در حوزه علمیه جعفریه، 10 کانون دانش‌آموزی در آموزشگاه‌های سطح شهرستان و چهار کانون غنچه‌های هلال در مهدهای کودک است.

اکبری افزود: از فعالیت‌های سازمان جوانان در این شهرستان می‌توان به جذب و ساماندهی جوانان علاقمند سطح شهرستان، آموزش کمک‌های اولیه و امداد و مهارت‌های داوطلبی به اعضای علاقمند، برگزاری طرح راهنمای مسافران نوروزی، المپیاد فرهنگی و ورزشی، تشکیل کانون‌های طلاب، آزاد، دانش‌آموزی و غنچه‌های هلال در سطح شهرستان، برگزاری دوره‌های آموزشی مبتنی بر نیازهای جامعه، برگزاری مانور در مدارس و مهدهای شهرستان، شرکت اعضا در نماز جمعه و راهپیمایی‌ها و مراسمات مذهبی و گلباران مزار شهدا در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد.

وی به موفقیت‌های کسب شده توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سرایان اشاره کرد و گفت: کسب مقام دوم در رشته‌های امداد، کمک‌های اولیه و اسکان در مسابقات رفاقت مهر سال گذشته، کسب مقام دوم امداد و کمک‌های اولیه و مقام سوم اسکان در رفاقت مهر سال جاری، کسب مقام دوم طرح دادرس در استان در سال جاری و مقام نخست در رشته قرائت در مسابقات جشنواره قرآن و عترت در سال جاری از افتخارات کسب شده توسط جوانان جمعیت هلال احمر سرایان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار