زیرساخت‌های مسکن مهر البرز تامین شود

کد خبر: ۱۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 09 November 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن مهر البرز تامین شود، گفت: با وحدت بین دستگاه‌ها تا حدودی به این موضوعات رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در جلسه شورای اداری استان البرز که ظهر امروز در استانداری البرز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استانی برگزار شد، اظهار داشت: البرز به سبب نزدیک بودن به پایتخت بسیاری از نیازهای خود را از این طریق تامین می‌کند چراکه بسیاری از امکانات و زیرساخت‌ها در البرز وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه روند توسعه‌ زیرساختی با روند رشد جمعیتی در البرز همخوانی نداشته است، افزود: دولت نتوانسته بودجه‌های زیرساختی برای توسعه استان البرز فراهم کند و این امر استان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه بودجه‌ای استان در سال 89 به درستی پیش بینی نشده بود، تصریح کرد: آسیب‌های این امر همچنان گریبان‌گیر البرز شده است.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود امسال پیش از تعیین قانون بودجه، مسئولان مربوط به این بخش در استان با رییس مجلس شورای اسلامی نشستی ویژه داشته باشند.

کولیوند، با اشاره به اینکه هماهنگی ویژه‌ای در استان بین مسئولان برقرار است، گفت: کوچکترین مشکلی که در استان البرز ایجاد شود، به سرعت در پایتخت متبلور می‌شود، از این رو باید توجه ویژه‌ای به معضلات خاص این استان صورت گیرد.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات جدی در البرز، 110 هزار واحد مسکن مهر و لزوم تامین زیر ساخت‌هایی از قبیل آب، برق، بهداشت، مدرسه، فضای سبز و سایر امکانات لازم است، که با وحدت بین دستگاه‌ها تا حدودی به این موضوعات رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه البرز تنها استانی بود که در بحث تخصیص بودجه ماده 180 هیچ مشکلی نداشت و این بودجه در اختیار استانداری قرار گرفت، گفت: اولویت‌بندی برای هزینه این بودجه انجام شده تا گره‌های موجود در حوزه‌های مختلف برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار