راه‌اندازی فرهنگسرای تخصصی بانوان دراردبیل

به همت شهرداری اردبیل اولین فرهنگسرای تخصصی بانوان در پارک بانوان اردبیل در حال احداث است که همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 08 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به همت شهرداری اردبیل اولین فرهنگسرای تخصصی بانوان در پارک بانوان اردبیل در حال احداث است که همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

در بازدیدی که پیش از ظهر امروز خبرنگاران برخی پروژه‌های شهرداری اردبیل داشتند در گام اول از فرهنگسرای تخصصی بانوان بازدید شد که این مجموعه در فضایی به مساحت 1100 مترمربع و در دو طبقه مجزا شامل سالن اجتماعات با ظرفیت 120 نفر، سالن ورزشی، سالن مطالعه، سایت رایانه و کارگاه‌های آموزشی احداث می‌شود که برای ساخت آن 650 میلیون تومان هزینه شده است.

در این فرهنگسرا که به همت شهرداری اردبیل و با هدف رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام می‌شود قرار است بانوان در کنار حضور در پارک تخصصی خود از این ظرفیت نیز در برگزاری برنامه‌های مناسبتی استفاده کنند.

در گام دوم خبرنگاران از پروژه‌های مجموعه گردشگری ـ تفریحی شورابیل بازدید کردند که در این بازدید مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: سایت منطقه ویژه گردشگری شورابیل یک سایت تخصصی در جذب گردشگران است که شهرداری تلاش می‌کند رینگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را با استفاده از خاک مناسب برای پیاده‌روی تدارک ببیند تا مردم به راحتی بتوانند ورزش‌های سالم و تفریحات خود را در آن انجام دهند.

مهرداد شفاده افزود: با احداث مسیری جدید به طول یک کیلومتر در جلوی شوراسنتر تلاش بر تکمیل کمربندی دوم است که البته با راه‌اندازی این مسیر راه دسترسی به شهرک‌های نیایش و مجتمع‌های مسکونی مهر نیز افزایش می‌یابد.

وی گفت: با احداث این مسیر و تکمیل کمربندی دوم زمینه جذب گردشگر از مسیر ورودی تبریز افزایش یافته و کاهش بار ترافیکی با افزوده شدن به راه‌های دسترسی به شورابیل تسهیل می‌شود.

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل بیان کرد: عمده این پروژه‌ها با رویکرد راحتی عبور و مرور مردم و تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مجموعه شورابیل انجام می‌شود که قطعا امکان افزایش تحرک در مجتمع شورابیل نیز بیشتر خواهد شد.

وی راه دسترسی به شورابیل را از نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی یادآور شد و گفت: ‌این پروژه با 30 درصد پیشرفت در حال انجام است که امیدواریم رینگ شورابیل تکمیل شده و زمینه راه‌اندازی آن فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار