ذکر مرگ بر آمریکا!

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مرگ بر آمریکا ناسزا نبوده بلکه یک ذکر است گفت: این ذکر باید برای ما به‌صورت مستمر و همیشگی است.
کد خبر: ۱۲۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 07 November 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: اسماعیل قزل‌سفلی صبح امروز در کارگاه آموزشی اصول لازم‌الرعایه محصولات و فعالیت‌های فرهنگی بسیج که به همت نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد با بیان اینکه تائید محتوا خاستگاه قرآنی دارد اظهار داشت: تائید محتوا برای جلوگیری از انحرافات احتمالی و نفوذ دشمن است.

وی افزود: تائید محتوا یعنی که به تولیدات در عرصه‌های مختلف عمق‌بخشی صورت گیرد و از محصولات و برنامه‌های فرهنگی حفاظت و صیانت کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه تائید محتوا به اجرای صحیح برنامه‌ها و انتشار محصولات در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند اضافه کرد: تائید محتوا می‌تواند به اثرگذاری برنامه‌ها کمک کند و آرامش و سلامت فرهنگی را به جامعه دهد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه تائید محتوا از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کند و بر کیفیت برنامه‌ها با جهت‌دهی مثبت و کاهش اشتباهات احتمالی اثر می‌گذارد ادامه داد: تائید محتوا کاهش لغزش‌های احتمالی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در تائید محتوا نیازمند برخورداری از سطح معلومات خوب و شایسته و بهره‌گیری از تخصص‌های مورد نیاز هستیم تصریح کرد: بسیج یکی از مجموعه‌های پرکار و حجیم است و در مجموعه بسیج دانشجویی نشریات، تولیدات، کتب، چندرسانه‌ای، پوستر، تراکت، بنر و استند در عرصه‌های مختلف چاپ می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور پرشور دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: مردم بخشی از وظیفه دینی و انقلابی خود را در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: در 13 آبان امسال، بار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» در سراسر کشور از زبان دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم بلند شد و نشان داد که این بصیرت دینی و انقلابی در جوانان ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه «مرگ بر آمریکا» ناسزا نبوده بلکه یک ذکر است، گفت: این ذکر باید برای ما به‌صورت مستمر و همیشگی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار