سالک در جمع راهپیمایان 13 آبان؛
تابناک: مرگ بر آمریکایی که ما امروز سر می‌دهیم مرگ بر دولت آمریکا است در حقیقت مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا است، مرگ بر تجاوز به حقوق ملت‌ها و دولت‌ها، مرگ بر تروریسم دولتی و غیردولتی و مرگ بر قدرت‌های مداخله‌جویانه آمریکا و مستکبرین است.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 04 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز در اصفهان همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، راهپیمائی این روز با حضور اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان و نیز با حضور استاندار، شهردار و تنی چند زا مسئولان لشگری و نظامی در شهر اصفهان برگزار شد.

راهپیمائی 13 آبانماه در اصفهان از میدان انقلاب آغاز شد و در نهایت به حضور شرکت‌کنندگان در میدان خواجو ختم شد.

سالک؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس سخنران این مراسم بود.

وی در این راهپیمائی گفت: مرگ بر آمریکایی که ما امروز سر می‌دهیم مرگ بر دولت آمریکا است در حقیقت مرگ بر سیاست‌های خصمانه آمریکا است، مرگ بر تجاوز به حقوق ملت‌ها و دولت‌ها، مرگ بر تروریسم دولتی و غیردولتی و مرگ بر قدرت‌های مداخله‌جویانه آمریکا و مستکبرین است.

وی اضافه کرد: 13 آبان مجموعه‌ای از مسائل مختلف را در بر گرفته است از تبعید حضرت امام گرفته تا کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در حقیقت مصادف با روز ملی استکبار جهانی و اعلام انزجار از مستکبرین است.

سالک بیان کرد: 13 آبان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که پیام‌های مختلفی دارد و نخستین پیام آن احیای هویت اسلامی ایران است که زیر چکمه‌های مزدوران آمریکایی و انگلیسی از بین رفته بود.
سالک ادامه داد: تشکیل حزب الله لبنان، مقاومت فلسطین، بیداری اسلامی در خاورمیانه و آزادی خواهی و اسلام خواهی ملت‌هایی چون عراق و بحرین از نتایج احیای هویت اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف نخست قدرت‌های مستکبر نفوذ در ایران است، بیان کرد: نفوذ یعنی روان‌سازی، جاده‌سازی و عادی‌سازی برای استحاله نظام اسلامی و براندازی انقلاب و محوریت حاکمیت دینی و ولایت؛ یعنی همان اهداف فتنه‌های 1378 و 1388، نفوذ با لبخند به معنای بزک‌کردن آمریکای جنایتکار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست، ما جانمان را فدای انقلاب می‌کنیم تا جهانیان بدانند ملت غیور ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری قیام کردند تا انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر کنند.

وی تأکید کرد: 13 آبان یعنی "مرگ بر آمریکا"؛ این شعار هیچگاه از بین نخواهد رفت و به گفته رهبر انقلاب تا زمانی که ذهن مردم از شعار "مرگ بر آمریکا" پر است، تسلط آمریکا بر کشور ممکن نیست.

سالک بیان کرد: برخی می‌گویند که استکبارستیزی منافع ملی ما را از بین برده است در صورتی که باید بدانند استکبارستیزی حافظ منافع ملی ملتِ به‌پا خواسته ایران اسلامی است.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه اشغال لانه جاسوسی آمریکا توسط فرزندان انقلاب به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود و مشت محکمی به حلقوم مزدوران و نوکران داخلی دشمنان به شمار می‌رود، گفت: جریان نفوذ استکبار و آمریکا با هدف استحاله نظام اسلامی از طریق جاده‌سازی، روان‌سازی و عادی‌سازی عناصر خائن در لایه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور دنبال می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلابیون زیرِ سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک ایستادگی کردند. امروز هم ملت ما در مقابل استکبار با وحدت ملی و استقامت با محکمی ایستاده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار