تجدید میثاق مردم آبدانان در یوم الله 13 آبان

مردم متدین و شهیدپرور شهرستان آبدانان با شرکت در راهپیمایی سراسری 13 آبان و شعار مرگ بر آمریکا با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مردم متدین و شهیدپرور شهرستان آبدانان با شرکت در راهپیمایی سراسری 13 آبان و شعار مرگ بر آمریکا با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

راهپیمایان با تجمع در میدان بسیج و حمل پلاکاردهایی با مضامین تنفر از استکبار جهانی و آمریکای متجاوز و رژیم جعلی اسرایبل و سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود و مرگ بر تکفیری ها یکبار دیگر با اهداف مقدس شهیدان گرانقدر تجدید عهد کردند.
امام جمعه آبدانان در جمع راهپیمایان در میدان ولیعصر این شهرستان گفت: هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف و تبعیت و فرمان برداری دولت از سیاست های رهبری جمهوری اسلامی را به یک الگوی سازنده در جهان تبدیل کرده است.
حجه الاسلام حسین حاجیلری با اشاره به خباثت های آمریکا در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی افزود: بی صداقتی ، خوی تجاوزگری، ظلم به بشریت و خصلت فزون طلبی مهم ترین شاخصه های این غول مستکبر در سراسر جهان است.
وی سخنان رهبر انقلاب اسلامی را سند ماندگار و عامل وحدت و تعامل ملی دانست و یاداور شد: موضوع برجام و فرآیند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 که ثمره تلاش و جهد خالصانه متولیان سیاست خارجی در مدت 2سال است باید طبق فرمان متقن رهبری به یک نقطه قوت و محور وحدت ملی در کشور تبدیل شود.
امام جمعه ابدانان ضمن تقبیح اقدامات ضد انسانی رژیم آل سعود در منطقه اضافه کرد: قتل عام مردمان بی گناه بدست گروههای تکفیری در جهان نماد سیاست های آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی و مساعدت مالی آل خبیث سعود است.
در پایان این راهپیمایی پس از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و اسراییل قطعنامه ای در هشت بند قرائت و مورد تایید شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت، نظیر این مراسم در بخش های سرابباغ و مورموری نیز برگزار شد./پ
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار