راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان/ "اصفهانیکا" به زودی رونمایی خواهد شد

گروه استان‌ها- مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان گفت:راه‌اندازی کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی مشترک گام‌ جدید کمیته کشاورزی برای ارتباط با ذینفعان است.
کد خبر: ۱۲۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۶ 10 June 2025

به گزارش تابناک از اصفهان به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، احسان مشگلانی در نخستین کمیته تخصصی و راهبردی روابط‌ عمومی‌های حوزه کشاورزی و امنیت غذایی پایدار بر ضرورت روایت‌گری مؤثر در حل مشکلات کشاورزان و معرفی دستاوردهای این حوزه تأکید کرد و با اشاره به شناسایی و ارتباط با ذینفعان حوزه از کشاورزان گرفته تا تعمیرکاران ماشین‌آلات و دامپزشکان اظهار داشت: باید از طریق کمیته کشاورزی اطلاع‌رسانی  اخبار و دستاوردهای این حوزه به طور گسترده به این گروه‌ها منتقل شود تا ارتباطی دوسویه شکل گیرد.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه شهریور ماه، عملکرد روابط عمومی‌های مرتبط با کشاورزی بر اساس معیارهای راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی مشترک برای انتشار یکپارچه اخبار ارزیابی می‌شود.
مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان تاکید کرد: اجرای پروژه‌های نوآورانه مانند پیج‌های روایت‌محور یا مشارکت در طرح‌های ملی نیز جزو تاکیدات این کمیته است.
مشگلانی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط بین صنعت، دانشگاه و رسانه‌ها برای حل چالش‌های بخش کشاورزی اظهار کرد: یکی از محورهای مهم این کمیته، شناسایی ذینفعان این حوزه از جمله کشاورزان، مهندسان کشاورزی، دامپروری‌ها، بانک‌های تخصصی و دانشگاه‌ها است تا اخبار و نیازهای آنان به‌صورت هدفمند پوشش داده شود.
وی افزود:ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها بر اساس معیارهای نوین بسیار اهمیت دارد، لذا راه‌اندازی صفحۀ مشترک شبکه‌های اجتماعی  برای انتشار محتوای مشارکتی، میزان تعامل با رسانه‌ها و ثبت دستاوردهای نوآورانه مانند پروژه‌های روایت‌محور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان در ادامه صحبت‌های خود از آیین رونمایی از "اصفهانیکا"(دانشنامه دیجیتال اصفهان)در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این پروژۀ (دانشنامه اصفهان)  با همکاری شهرداری اصفهان، استانداری و اتاق بازرگانی در حال تکمیل است و تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.
مشگلانی اضافه کرد: این دانشنامه شامل مدخل‌های علمی با محوریت موضوعات مرتبط با اصفهان (مانند تاریخ، صنعت و کشاورزی) است و کاربران می‌توانند به مقالات، عکس‌ها و فیلم‌های معتبر در این پلتفرم دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره بر استفاده از پیام‌ رسان‌های داخلی و خارجی مجاز، بر ضرورت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی  برای اطلاع‌رسانی فراگیر تأکید کرد: هر پلتفرم مخاطبان خاص خود را دارد و رسالت روابط عمومی‌ها، پوشش تمامی اقشار جامعه است.
مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان در ادامه به ضرورت روایت‌گری مؤثر در حل مشکلات کشاورزان و معرفی دستاوردهای این حوزه تأکید کرد و افزود: اخبار و دستاوردهای این حوزه باید به طور گسترده به این گروه‌ها منتقل شود تا ارتباطی دوسویه شکل گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار