با هدف پیگیری و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب

دبیرخانه اجرایی فرمایشات رهبری در محیط زیست استان تهران تشکیل شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: دبیرخانه اجرایی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور پیگیری و تحقق رهنمودها و منویات معظم له در حوزه حفاظت از محیط زیست و عرصه های طبیعی در حفاظت محیط زیست استان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹ 09 March 2015
به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، محمد هادی حیدرزاده با اشاره به اهمیت فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حفاظت از محیط زیست و لزوم سرعت بخشی به روند اجرای منویات معظم له، افزود: رهنمود های ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با مسوولان نشانگر اشراف کامل و حساسیت والای ایشان به حوزه محیط زیست و تامین بهداشت و سلامت عمومی مردم است.

وی تصریح کرد: بی تردید بیان شیوا و نظرات کارشناسانه ایشان مبنی بر برنامه ریزی برای تهیه سند ملی محیط زیست در حوزه های مختلف آب، خاک و هوا نقشه راه مسئولان برای سیاستگذاری در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و مدیریت شهری خواهد شد.

حیدرزاده افزود: با توجه به اینکه بعضی از موضوعات مطرح شده توسط معظم له حول مسائل و معضلات مربوط به محیط زیست استان تهران به مانند آلودگی هوا، پدیده زمین خواری و تصرفات غیر قانونی بود، لذا دبیرخانه اجرایی فرمایشات رهبر انقلاب در اداره کل محیط زیست استان تشکیل شده است.

حیدرزاده با تصریح به اینکه شکل گیری این دبیرخانه با هدف سرعت بخشی به روند پیگیری و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه محیط زیست استان است؛ گفت: در این دبیرخانه بسترهای لازم و راهکارهای اجرایی همکاری های بین سازمانی برای برنامه ریزی و پیشگیری از وقوع معضلات و چالش های جدید زیست محیطی در سطح استان تبیین و عملیاتی خواهد شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار